Festa Major 2022

Després de 2 anys, s’ha pogut tornar a celebrar la tradicional Festa Major de La Roda amb una nombrosa participació de les famílies.

La jornada ha començat amb la III Cursa Familiar. Aquest any ha comptat amb la participació de 50 famílies de l’escola que han recorregut un circuit de 1.325 metres pel parc de Vallparadís. Felicitats a tots els participants!

Tot seguit, a l’escola, s’han realitzat diversos tallers de manualitats i curses d’obstacles, amenitzats amb la batucada del grup Wasabi, els balls de la Papallona de Sant Pere i el concert del grup Set de So.

Un cop celebrat el sorteig i entregats els premis de la Cursa, s’ha jugat un partit de futbol molt esperat: mestres contra els i les ex-alumnes de Camperol i Reig, que van finalitzar el seu període a La Roda el juny de 2020. El resultat ha estat d’empat a 3 gols. Moltes felicitats a tots els participants!

La jornada ha finalitzat amb el tradicional dinar de families a l’escola i la satisfacció d’haver gaudit d’allò més i haver fet un pas més per recuperar la ‘normalitat’ que tant enyorem.